Klima za avtodom 12v

To je strešna klimatska naprava Silent 7300H TWIN. Gre za nadgradnjo obstoječega modela Silent 7300H z vsemi svojimi karakteristikami, podobno kot pri multi split klimi (povezava), le da je ta sedaj nadgrajen z možnostjo priklopa na motorno klimatsko napravo vozila, kar omogoča hlajenje zadnjega dela med vožnjo preko motornega kompresorja. Zaradi tega je poraba 12V električne energije med vožnjo minimalna.

Model 7300H Twin je tovarna razvila skupaj z nekaterimi izdelovalci avtodomov in je v osnovi namenjen predvsem za prvo vgradnjo v avtodome na osnovi Fiat Ducata z že vgrajeno predpripravo za zadnji del klima/gretje, koda Fiat 4GT.

Ker je za nas pomembna predvsem možnost naknadne vgradnje v avtodome različnih znamk, torej vozila brez kode 4GT, smo pripravili ustrezne dodatne komponente, ki omogočajo vgradnjo na vse avtodome, ne glede na model in leto izdelave. Pri modelu novi Ducato so v garnituri na primer originalni priključki za priklop na prednjo klimatsko napravo ter zmogljivejši prednji kondenzator.

Klimatske naprave TELAIR so sodoben izdelek, prilagojen zahtevnemu uporabniku današnjega časa. So tudi edinstven oblikovalski dosežek te vrste. Serija klimatskih naprav Silent ima nekatere poglavitne prednosti:

Zaradi serijsko vgrajene toplotne črpalke je grelna zmogljivost klimatske naprave 2,3 kW ob samo 0,98 kW porabi električne energije. Če se torej grejemo na 220V in torej varčujemo s plinom, bo klimatska naprava tudi odstranjevala vlago v avtodomu.

S serijsko priloženim daljinskim upravljalnikom lahko izbiramo med funkcijami GRETJE ali HLAJENJE. Lahko pa preprosto vključimo AUTO položaj. Takrat bo klimatska naprava samodejno vzdrževala temperaturo, ki smo jo nastavili.

Prav tako lahko izbiramo med 3 hitrostmi ventilatorja. Tudi tu se lahko odločimo za AUTO položaj in klimatska naprava bo samodejno prilagodila hitrost ventilatorja.

V notranjem delu klimatske naprave sta vgrajena filtra, ki čistita zrak prahu in vonjav, ki se širijo po prostoru. Po potrebi ju enostavno odstranimo, operemo z vodo in namestimo nazaj.

Zaradi toplotne črpalke se grelna zmogljivost občutno zmanjša, ko se zunanja temperatura približa -2°C. Pod to mejo gretje ne deluje več; takrat uporabljamo serijsko gretje svojega avtodoma.

Hlajenje na 220V elektriko ali na motorni pogon? Dual Power iz Autoclime zmore oboje!

Motorna klimatska naprava, vgrajena v vozniški kabini, med vožnjo komaj kaj ohlaja bivalni del avtodoma. Hkrati pa nam visoke poletne temperature onemogočajo udobno spanje. Da bi avtodom lahko ohladili poletne pripeke, pomaga samo pravilno dimenzioniran klimatski sistem v bivalnem delu. Po možnosti taka, ki bi delovala tako med vožnjo kot tudi ponoči.

S strešno klimatsko napravo Dual Power nam italijanski izdelovalec Autoclima ponuja kakovostno rešitev. Med vožnjo deluje Dual Power na kompresor, ki je nameščen na motorju in zato omogoča hladilno moč zavidljivih 6000W. V mirovanju nam klimatska naprava Dual Power.3, napajana prav tako iz 220V omrežja, nudi 2100W hladilne moči. Pri tem je tokovna obremenitev omrežja 4,5A. Na voljo sta še modela Dual Power.1 (1650W) in Dual Power.5 (2700W). Pri vseh treh izvedbah pa je hladilna moč med vožnjo 6000W.

Ker vsi avtokampi po Evropi nimajo na voljo ustrezne tokovne moči, se prej pozanimajte, preden pregori varovalka. Na počivališčih (PZA), ki so brez elektrike, pa je potrebno imeti vgrajen dodatni električni generator vsaj 2 kW.

Dual Power ima dva ločena tokokroga hladilnega plina ter samo en uparjalnik in en kondenzator. Ventilatorji v vseh primerih delujejo na 12V. Zato mora imeti obstoječi polnilnik v avtodomu vsaj 20A rezerve.

Poleg hlajenja lahko Dual Power dogradimo tudi z električnim grelnikom 220V/1600W. Njegov namen je gretje v prehodnih obdobjih in seveda ne more nadomestiti obstoječega grelnega sistema, ki ga avtodom sicer praviloma ima.

Na osnovi izkušenj in tehnoloških izboljšav, smo FRESCO izboljšali v 3 glavnih področjih:Fresco Plus
Bistveno povečana hladilna zmogljivost in s tem vozno udobje

  • Zmanjšana poraba energije
  • Poenostavljena vgradnja

TEHNIČNI PODATKI:

  • Hladilni plin: R-134a – ekološko prijazen
  • Delovna napetost: 24V
  • Normalno hlajenje: 650W (2220 BTU/uro)
  • Poraba energije: 7,5A
  • Maksimalno hlajenje: 950W (3245 BTU/uro)
  • Poraba energije: 14,5A
  • Teža uparjalnika: 5 kg
  • Teža kondenzatorja: 23,5 kg

IZBOLJŠAVE:

    • Povezava kondenzatorja z uparjalnikom samo z eno cevjo
    • Univerzalni kondenzator; možna je vgradnja na desno ali levo stran kabine
    • Predvideno delovanje v temperaturah preko 43°C
    • Ventilator s 6 hitrostmi
    • Uparjalnik
    • Uparjalnik Nadzorna plošča
    • Nadzorna plošča Kompresorja Danfoss
    • 2 kompresorja Danfoss
    • Kondenzator
    • Kondenzator Elektronska enota kompresorjav
  • Elektronska enota kompresorjev

POMEMBNI PODATKI:

  • Klimatska naprava za uporabo v mirovanju, 24V vozila.
  • Odlično se podaja h klimatski napravi vozila.
  • 24V sistem, enostaven za vgradnjo in praktično brez vzdrževanja.
  • Samodejno varovanje akumulatorja, zagotovljen start motorja.
  • Med počitkom, ko klimatska naprava deluje, so okna lahko zaprta. Fresco zagotavlja zdravo in varno potovanje.
  • Fresco nadzira in regulira vlago in temperaturo v vozniški kabini.

POGOSTA VPRAŠANJA:
Ali je primeren za vse tipe vozil?
Da, v večino vozil ga lahko enostavno vgradite v 4 urah.

Zakaj izbrati FRESCO in ne uparjalniški sistem?

Fresco je resnična klimatska naprava, ki hladi in razvlažuje zrak in s tem povečuje kakovost zraka v vozniški kabini. Pri zaprtih oknih zmanjšuje vdor hrupa iz okolice in izpušnih plinov. Uparjalniški sistem tega ne omogoča.

Ali naprava potrebuje vzdrževanje?

V splošnem vzdrževanje ni potrebno. Uparjalniški sistemi potrebujejo dnevni nadzor.

Ali ga lahko uporabljamo v vsakem vremenu?

Da, naprava je popolnoma odporna proti koroziji. Vsi električni sestavni deli imajo vodno odporne priključke.

Leave a Reply